هدایت به بالای صفحه

معرفی و بررسی بروکر آلپاری (Alpari)

نوشته شده توسط: علی دلجو در ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
دسته بندی:  بروکر

 

شاید به جرات بتوان گفت که بروکر آلپاری یکی از معروف ترین کارگزاریها و یکی از بروز ترین بروکرهای فارکس در سراسر دنیا می باشد که در نوآوری و ارائه خدمات به روز شهره عام و خاص است و شرکت آلپاری در کشور سنت وینسنت و گرندیس Saint Vincent & Grenadines ثبت و رگوله شده است و همچین این شرکت در کشور بلیز Belize نیز ثبت و رگوله شده...

 

مشخصات کلی :

Minimum Deposit: $1
Minimum Investment: $1
Max Returns: 60%-100%

درباره بروکر آلپاری :

شاید به جرات بتوان گفت که بروکر آلپاری یکی از معروف ترین کارگزاریها و یکی از بروز ترین بروکرهای فارکس در سراسر دنیا می باشد که در نوآوری و ارائه خدمات به روز شهره عام و خاص است و شرکت آلپاری در کشور سنت وینسنت و گرندیس Saint Vincent & Grenadines ثبت و رگوله شده است و همچین این شرکت در کشور بلیز Belize نیز ثبت و رگوله شده.

شرکت تحقیق آلپاری و تحلیل Alpari Research & Analysis Limited نیز در کشور انگلستان به ثبت رسیده.

این شرکت از سال 1998 شروع به کار کرده و خدمات گسترده خود در بازارهای مالی را به معامله گران خود در سراسر دنیا ارائه می کند.


کابین شخصی آلپاری و پلتفرم معاملاتی :

تجارت باینری آپشن در شرکت آلپاری از طریق پلت فرم OptionTrader انجام می شود. در واقع، ترمینال OptionTrader مانند پلتفرم های شناخته شده باینری ، که دیگر بروکرها استفاده می کنند نیست. با این حال، ساختار خارجی آن بسیار ساده است. بعد از چند دقیقه آشنایی با آن ، حتی معامله گران تازه کار هم مانند حرفه ای ها قادر خواهند بود بدون فکر کردن و غریزی به اجرای معاملات بپردازند. سهولت در استفاده از کابین شخصی آلپاری ، سبکی پلتفرم و همچنین سطح امنیت بالای حساب ها از ویژگی های این بروکر هست. مهمتر از همه، این بروکر گزینه بستن معامله قبل از زمان انقضا آن ، برای کاهش ضرر ، به تریدر ارائه می دهد ، امکانی که فقط در چند بروکر خیلی ممتاز دیده می شود.

تعداد اقلام قابل معامله :

هنگام شروع تجارت در شرکت Alpari ، انتظار طیف گسترده ای از سهام ها و جفت ارزها را نداشته باشید. در مجموع، این شرکت ۱۷ جفت ارز ، ۱۰ کالا و ۲۴ شاخص را ارائه می دهد که این تعداد با ساعت بازار کم و زیاد می شود. خیلی کمه نه؟ قبول دارم که  کمتر از تعداد ارائه شده توسط دیگر بروکرهاست. با این حال این تعداد ، برای یک تجارت سودآور کافی است. چرا؟ علت این است که معامله گران معمولا بیشتر از 3 جفت ارز یا سهم استفاده نمی کنند.

انواع گزینه های باینری آلپاری :

بالا/پایین (High/Low) :

محبوب ترین نوع از تجارت باینری آپشن است.همه کاری که معامله گر باید بکند ، تعیین محل قیمت دارایی ها قبل از انقضای معامله است، بالا (CALL) و یا پایین (PUTT) قیمت شروع در زمان انقضاء. در صورت درست بودن پیش بینی ، معامله گر تا ۸۵٪ از میزان سرمایه گذاری سود میگیرد.

گزینه های سریع (Quick Options) :

معامله های سریع برای طرفداران کم صبر در اصل ، همان معامله «بالا / پایین» است. با این حال، زمان انقضا از ۳۰ ثانیه تا ۵ دقیقه می باشد. اکثر بروکرها سود کمتری برای این معامله ها می دهند ، حدود ۶۵% ،۷۰% و ۷۵٪ که البته آلپاری هم از این قاعده مستثنی نیست.

یک تماس (One Touch) :

نام گزینه بر روی خودش می باشد. در این مورد، معامله گر پیش بینی می کند که نمودار به سطح قیمت مشخص شده توسط بروکر قبل از تاریخ انقضا می رسد یا نه. سود این گزینه تا ۱۰۰٪ سرمایه حتی بیشتر می رسد.

محدوده (Range) :

جالب ترین نوع معاملات باینری است. در این روش باینری آپشن، معامله گر محدوده نوسان قیمت را پیش بینی کند ، در صورت پیروزی تریدر ، سود 65٪ – 100٪ خواهد بود.

به این ترتیب، محدوده سودآوری باینری آپشن در آلپاری بین ۶۵٪ تا ۱۰۰٪ است.

آموزش :

بروکر آلپاری در این زمینه پیشتاز است. با وجود اینکه که بعد از ورود به حساب ، همه جزئیات در تصاویر قرار داده شده و آموزش داده شده است ، حتی بروکر به صورت خصوصی و نفر به نفر آموزش می دهد. البته منابع اینترنتی ، کتاب ها ، آموزش های ویدئویی و سایر مواد آموزشی برای ارتقاع سطح هر معامله گر هم فراهم شده است.

پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته در 5 روز هفته :

پشتیبانی شرکت Alpari از معامله گران به شیوه بسیار حرفه ای انجام می شود. در این زمینه، از تمام روش های موجود مانند تلفن، چت آنلاین و ارتباطات ایمیلی، استفاده می شود. خدمات ابن شرکت به چند زبان (از جمله زبان فارسی) ارائه می شود. نمی تواند زمانی وجود داشته باشد که معامله گر پاسخی دریافت نکند یا از پاسخی راضی نشود ، زیرا آموزش دیده ترین متخصصان تجارت در بازارهای مالی با مشتریان در ارتباط هستند.

واریز / برداشت وجه :

آلپاری هیچ حداقلی برای شارژ اولیه حساب باینری آپشن شما نگذاشته و همچنین فقط به 1$ برای هر معامله احتیاج دارید. بروکر آلپاری از محبوب ترین سیستم های انتقال پول استفاده می کند. این بروکر به مشتریان اجازه می دهد تا از کارت اعتباری، انتقال وجه بین بانکی، خدمات پرداخت Skrill ، Neteller و وب مانی استفاده کنند. بنابراین، در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. واریز به حساب لحظه ای انجام می شود و برای برداشت ، تریدر باید اسکن گذرنامه یا کارت ملی خود را یک بار برای تایید هویت معامله گر به بروکر بفرستد. باز پرداخت به معامله گران معمولا طی ۳ روز کاری صورت می گیرد.

وریفای کردن حساب آلپاری :

اسکن شناسنامه یا کارت ملی یا پاسپورت که از از قسمت my profile یا اطلاعات شخصی در قسمت official proof of citizenship یا سند رسمی تایید هویت شخص ارسال گردد.

جهت بازدید از سایت آلپاری کلیک کنید




برچسب ها: باینری آپشن، بروکر باینری آپشنآلپاری

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

نوشتن دیدگاه